مصاحبه آرشیو خبر ها
کونته مربی بزرگی است / بازی کردن برای این هواداران فوق العاده اسـت

کونته مربی بزرگی است / بازی کردن برای این هواداران فوق العاده اسـت

سیمونه په په وینگر ِ 30 ساله یوونتوس که سابقه بازی در تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2010 را دارد ، پس از پشت ِ سر گذاشتن ِ دوران ِ طولانی مصدومیت اکنون امید زیادی دارد تا بار دیگر در ترکیب یووه قرار بگیرد و با لباس ِ بیانکونری به میدان برود .

در ادامه مصاحبـه په په را توتو اسپورت مرور می کنیـم :

" مردم گاهی به دلیل عدم آگاهی حرف هایی می زنند و این قابل گذشت است . افرادی بودند که می گفتند من مواد مخدر مصرف می کنم ! تمام روز های دورانِ مصدومیتم زشت بودند ، اما همیشه باید مثبت اندیش بود و فهمید که چه چیزی در زندگی واقعآ با ارزش است "

" فوتبال قسمت بسیار مهمی از زندگی من است و برای من پشت سر گذاشتن مصدومیتی چنین طولانی خیلی سخت بود . اما می دانم که چیزهای واقعا وخیم در زندگی چیزهای دیگری هستند و من نمی توانم خود را چیزی به غیر از یک مرد خوشبخت بدانم ، همچنین چند ماه قبل پدر شدم "

" فوتبال به من خیلی چیزها داده است ، به من اجازه می دهد که زندگیِ زیبایی داشته باشم و نمی توان یک مصدومیت را پایان دنیا دانست "

یوونتوس در یکسال و نیم اخیر موفقیت های زیادی را کسب کرده است ...

" بردهای زیادی را در این دوره به دست آورده ایم ، و من صادقانه بردنِ اسکودتوی آخر و دو سوپر کاپ و هر بازی را مال خود می دانم. متاسفانه این مصدومیت من را وادار به تغییر نقشم در تیم کرد ، اما واقعیت دارد که همیشه در کنار تیم بوده ام. در هر بازی حضور داشتم و هر روز به تمرین کردن ادامه دادم . این گروه واقعا خاص است و احساس این که مهم هستی سخت نبود "

" اما همچنین با مدیریت هم رابطه ی صمیمی و دائمی ای وجود دارد . رئیس آنیلی هر هفته با من در تماس بود، و با مربی هم همیشه یک تقابل روزانه بوده است "

" کونته واقعا یک مربی بسیار بزرگ است ، این را برای چاپلوسی نمی گویم ، بلکه واقعا این طور است و نتایج این را اثبات می کنند . من از خارج از زمین همیشه یک تیم بسیار قوی را دیده ام ، تیمی که بیش از دو سال است که با ارائه یک فوتبال زیبا برنده می شود ،تیمی که مثل یک قطار پیش می رود و می داند که در هر موقعیتی چه چیزی باید انجام دهد "

کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا ؟

" حذف از لیگ قهرمانان درد آور است، اما اکنون به جلو نگاه می کنیم . ذهنیت ما تغییر کرده است ، اکنون از نظر آگاهی بهتر از هر زمانی هستیم و دیگر اشتباه نخواهیم کرد . نباید لیگ اروپا را کم اهمیت بدانیم و به دلیل اینکه فینال در استادیوم ما برگزار می شود می خواهیم به هر قیمتی این جام را ببریم "

تو،خرید ِ جدید یوونتوس در سال 2014 ..

" امیدوارم همینطور باشد . در این یکسال و نیم یاد گرفتم که خودم را بهتر بشناسم و اکنون احساس می کنم که در هر زمینه ای بهتر هستم . در تمام تمرینات بدون هیچ مشکلی حاضر هستم و با تیم تمرین می کنم . واضح است که آسان نیست و تمریناتم را با قدرت پیش می برم و این سختی ای است خوشحالم از روبرو شدن با آن; فقط باید تداوم داشته باشم و بازی کنم "

هواداران ...

" هواداران همیشه شگفت آور بوده اند و هر روز نزدیک من بوده اند . حضوری یا از طریق توئیتر همیشه به من کمک کرده اند که احساس نکنم تنها هستم . واقعا از استقبالی که در بازی با آولینو از من کردند احساساتی شدم . بازی کردن برای چنین هوادارانی فوق العاده است "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: